2013. augusztus 21., szerda

Bevezető

A kanapéra ültem le amikor megjelent Niall. Hogy ki vagyok ? Bocsánat elfelejtettem bemutatkozni a nevem Louis Tomlinson. Egy egyszerű 16 éves fiú vagyok. Szeretek focizni mint minden fiú. De többet most nem tudok össze szedni magamról majd úgy is rájössz a történet során. Na de térjünk vissza a jelenbe. Nagy nehezen leültem a kanapéra megpróbáltam kényelmesen elhelyezkedni. Ami nehezen ment az esti miatt amit inkább hanyagoljunk. És rá néztem Niall-re vajon mit akarhat ?
-Louis kérlek mennyünk a partra le bulizni !-mondta és lehuppant mellém. Néztem a világos kék szemeibe ami az izgalomtól fényesen csillogott. Bevetette a kiskutya pofit is ennek nem tudok ellenállni. A kezét a térdemre vezette és elkezdte húzni szép lassan felfelé. Engem teljesen kiakar készíteni. Majd a fülemhez hajolt és elkezdte harapdálni a mögötte lévő bőrt. Ez tényleg az örűletbe akar engem küldeni.- Jobb ha igent mondasz vagy választhatod azt amit tegnap este.-súgta halkan a fülembe majd halk morgásokat adott ki.- Tudom mi a gyengéd te is olyan vagy mint én.-szólalt meg újra. Ezt már nem bírom!! Lassan kimásztam alóla mert már majdnem rajtam volt a szőke. Valahogyan fel keltem a kanapéról és elindultam a szobám felé. Választottam egy fekete feszülős farmert meg egy szintén fekete kicsi lengébb pólót. Kiléptem az ajtón és körül néztem de nem láttam Niall-t elindultam az ajtó felé majd kimentem a  házból de az ajtóban megálltam. A langyos levegő megcsapta az arcom. Épp vissza akartam fordulni amikor. Valaki a hátamnak simult. Niall.
-Nem túl kihívó a ruha?-kérdezte. Majd megfordított.
-De lehet.-mondtam és vissza akartam fordulni. Amikor a szőke át ölelte a derekamat. A nyakamnál éreztem a leheletét.
-Nem de ,hogy így pont tökéletes - súgta a nyakamba.
-De amúgy is nem járunk mert nem vagyunk szerelmesek egymásba csak  néha  "segítek" neked.-húzódtam el tőle.
-Oké csak ez jól esett na mindegy akkor menjünk a partra.-mondta és beültünk az autóba


14 megjegyzés:

  1. hm....hm.....tetsziiiiiiiiiiiikkkkkk:D szóval louis és Niall barátság extrákkalt játszanakXD
    gyors kövit kéred de most:P:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      igen de nem sokáig ;)
      hamarosan lesz:D

      Törlés
  2. :D Nagyon jó! :) Mikor lesz fejezet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!:) és nem tudom:D

      Törlés
    2. :D Én is elkezdjelek nyaggatni? :P :D

      Törlés
    3. Jól van na hozom csak még ezen kivül pár blogb aigértem kövit amit igy se tudok betsóartani ._.

      Törlés
    4. :D Jól van na! :) Nem akasztalak ki!

      Törlés
    5. x"D nyugi mindjárt fent lesz xdd

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Szia már meg van ezelöt meg volt csak levettem mert nem volt jó ://

      Törlés
  4. FEJEZETET PLS*-* addig le nem szállok rolad omgf *-*

    VálaszTörlés